مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 04:002021-11-20سياسي

پورابراهیمی: احتمالا روند سابق در مورد ارز ترجیحی تا پایان سال ادامه می یابد


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که پیش بینی می کند روند سابق در مورد ارز ترجیحی تا پایان سال ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

- رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که پیش بینی می کند روند سابق در مورد ارز ترجیحی تا پایان سال ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ تغییری رخ نخواهد داد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لایحه تامین مطمئن کالای اساسی، نهاده های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست های جبرانی برای حمایت اقشار آسیب پذیر که فوریت آن در مجلس به تصویب نرسید، گفت: وقتی فوریت لایحه در صحن مجلس رای نیاورد طبیعتا به صورت عادی اعلام وصول می شود و به کمیسیون تخصصی که کمیسیون برنامه و بودجه است ارجاع می شود.

وی افزود: تمایل دولت این بود که این کار با تسریع زمانی انجام شود که بتواند سریع تر تصمیم گیری شود و به همین دلیل با فوریت این لایحه را ارائه داده بود که ظرف یک هفته نهایی و به دولت ابلاغ شود.

اما عملا با عادی شدن لایحه زمان بیشتری می برد.

یعنی حداقل یک ماهی طول می کشد که این لایحه در کمیسیون بررسی و تصویب شود و به صحن ارائه شود و بعد هم در نوبت بررسی در صحن قرار گیرد که عملا دو سه ماه به طول می انجامد در حالی که مصرف این موضوع برای همین دو سه ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورابراهیمی: احتمالا روند سابق در مورد ارز ترجیحی تا پایان سال ادامه می یابد

پورابراهیمی: احتمالا روند سابق در مورد ارز ترجیحی تا پایان سال ادامه می یابد