مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 22:252021-11-19ورزشي

مدیرکل ورزش خوزستان هم پاسخ اعتراضات نفتی ها را داد و هم خواستار کمک شد!


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قرادادن متن نامه خود خطاب به بازرس کل استان خوزستان در فضای مجازی، هم جواب بازیکنان معترض تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را داد و هم درخواست کمک برای چگونگی پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه های نفت مسجدسلیمان و آبادان را داشت.

- مدیرکل ورزش خوزستان هم پاسخ اعتراضات نفتی ها را داد و هم خواستار کمک شد! ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با قرادادن متن نامه خود خطاب به بازرس کل استان خوزستان در فضای مجازی، هم جواب بازیکنان معترض تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را داد و هم درخواست کمک برای چگونگی پول واریزی از سوی وزارت نفت به حساب باشگاه های نفت مسجدسلیمان و آبادان را داشت.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به عدم واریز پول وزارت نفت به حساب این باشگاه، از اعتصاب مجدد خود خبر دادند؛ آن ها با قراردادن متنی مشترک در وضعیت پیام رسان خود در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، مدعی شدند که تا زمان پرداخت و واریز کامل این پول بلوکه شده توسط مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به حساب باشگاه، از امروز شنبه در هیچ یک از تمرینات و مسابقات لیگ شرکت نخواهیم کرد و کلیه تبعات این تصمیم بر عهده مدیرکل تربیت بدنی استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ورزش خوزستان هم پاسخ اعتراضات نفتی ها را داد و هم خواستار کمک شد!

مدیرکل ورزش خوزستان هم پاسخ اعتراضات نفتی ها را داد و هم خواستار کمک شد!