مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 21:402021-11-19سياسي

از ازدواج سفید تا شوگرها ؛ دلایل کاهش ازدواج چیست؟


یک جامعه شناس با اشاره به دلایل کاهش ازدواج و لزوم ارائه راهکار و فرهنگ سازی برای مقابله با آن گفت: می توان نمونه هایی از خانواده های موفق را به جوانان نشان داد و البته باید بخشی از واقعیت جامعه را نیز پذیرفت و خروج از قاعده مندی را تحت نظر قرار داد.

- از "ازدواج سفید" تا "شوگرها"؛ دلایل کاهش ازدواج چیست؟ ایسنا/خوزستان یک جامعه شناس با اشاره به دلایل کاهش ازدواج و لزوم ارائه راهکار و فرهنگ سازی برای مقابله با آن گفت: می توان نمونه هایی از خانواده های موفق را به جوانان نشان داد و البته باید بخشی از واقعیت جامعه را نیز پذیرفت و خروج از قاعده مندی را تحت نظر قرار داد.

حسن خدمتگزار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش ازدواج در یک دهه گذشته اظهار کرد: دلایل کاهش ازدواج بر اساس ترتیب و اولویت نیستند اما می توان به مواردی اشاره کرد.

یکی از اصلی ترین دلایل کاهش ازدواج، مسائل و مشکلات اقتصادی است.

وی افزود: کار و اشتغال، تأمین مسکن، تأمین مخارج ازدواج و خرید لوازم مورد نیاز و پرداخت مهریه از جمله دلایل اصلی برای کاهش ازدواج عنوان شده است.

عوامل خارجی و عوامل ذهنی؛ سد راه ازدواج جوانان این جامعه شناس بیان کرد: تمایل به ادامه تحصیل در مقاطع عالی در تمام اقشار اجتماعی به ویژه در خانم ها از دیگر دلایل کاهش ازدواج به ویژه در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ازدواج سفید تا شوگرها ؛ دلایل کاهش ازدواج چیست؟

از ازدواج سفید تا شوگرها ؛ دلایل کاهش ازدواج چیست؟