مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 21:002021-11-19ورزشي

بازیکنان نفت: تا مدیرکل ورزش خوزستان پول ندهد، تمرین نمی کنیم!


بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به عدم واریز پول وزارت نفت به حساب این باشگاه، از اعتصاب مجدد خود خبر دادند.

- بازیکنان نفت: تا مدیرکل ورزش خوزستان پول ندهد، تمرین نمی کنیم! ایسنا/خوزستان بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به عدم واریز پول وزارت نفت به حساب این باشگاه، از اعتصاب مجدد خود خبر دادند.

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با قرارداد متنی مشترک در وضعیت پیام رسان خود در صفحات شخصی خود در اینستاگرام، مجددا دست به اعتصاب زدند.

این متن را در ادامه می خوانید: به نام خدا با سلام خدمت مردم خونگرم ومظلوم استان خوزستان خصوصاً مسجدسلیمان و ایل بزرگ بختیاری، ما بازیکنان نفت مسجد سلیمان خواستیم نکات مهمی را جهت اطلاع با شما بزرگان به اشتراک بگذاریمو همانطور که مطلع هستید تیم نفت با کمترین هزینه، بودجه و امکانات نسبت به تمامی تیم های لیگ برتر در آخرین روزهای نقل و انتقالات بسته و تشکیل شده است و تا امروز بدون دریافت ریالی و با تمامی مشکلات و کمبودها، برای اعتبار و اعتلای نام مسجدسلیمان تلاش کرده ایم.

اینک بعد از گذشت هفته ها، با پیگیری های فراوان نماینده محترم جناب دکتر ورناصری و با مساعدت وزارت نفت، مبلغی به عنوان کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان نفت: تا مدیرکل ورزش خوزستان پول ندهد، تمرین نمی کنیم!

بازیکنان نفت: تا مدیرکل ورزش خوزستان پول ندهد، تمرین نمی کنیم!