مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 20:552021-11-19اقتصادي

متولی احداث گرمخانه، بهزیستی یا شهرداری است؟


در حالیکه رییس اداره بهزیستی قروه متولی احداث گرمخانه را شهرداری می داند، شهردار قروه می گوید: برای احداث گرمخانه باید سایر دستگاه های اداری همکاری کنند.

- سیروس ملاویسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: چهار کمپ ویژه نگهداری معتادان در قروه وجود دارد که در هر دوره بیش از 40 نفر معتاد در این اماکن اسکان می یابد.

وی در ادامه افزود: افراد بهبودیافته از اعتیاد که 18 ماه پاکی از هر نوع ماده مخدر در پرونده آنها به ثبت رسید باشد، می توانند از تسهیلات چهار درصد کارمزد کارآفرینی استفاده کنند که رقم آن از 50 میلیون تومان به بالا متغیر است.

وی با اشاره به ایجاد گرمخانه در قروه اظهار کرد: مجوز احداث گرمخانه به شهرهایی که جمعیت آنها بیش از 200 هزار نفر است ارائه می شود و قروه با جمعیت شهری و روستایی 140 هزار نفر از چنین شرایطی برخوردار نیست.

به گفته ملاویسی، متولی ایجاد گرمخانه شهرداری است و بهزیستی می تواند افراد متجاهر، معتاد و کارتن خواب را به مسئولان این نوع سرپناه ها معرفی کند.

ساختمان قدیم تاکسیرانی گرمخانه شود شهردار قروه نیز در مورد ایجاد گرمخانه ویژه افراد بی سرپناه و معتاد در این شهرستان گفت: ساختمان قدیم تاکسیرانی قروه که در مرکز شهر واقع شده است، امکانات مناسب برای احداث گرمخانه را دارد و در صورت موافقت سایر دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولی احداث گرمخانه، بهزیستی یا شهرداری است؟

متولی احداث گرمخانه، بهزیستی یا شهرداری است؟