مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 20:352021-11-19اقتصادي

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری مرکز خراسان شمالی خبر داد.

- حمیدرضا شافعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تسهیلات بر اساس تفاهم نامه همکاری و اعطای تسهیلات بین بانک مهر ایران و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد منعقد شده است.

وی افزود: بر این اساس کالا کارت خرید لوازم خانگی، دریافت خدمات دندانپزشکی، خرید ارزاق روزانه، لاستیک و بیمه خودرو از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد این بانک در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سقف این تسهیلات قرض الحسنه، 50 میلیون تومان است که بازپرداخت آن 6، 9 و 12 ماهه خواهد بود.

شافعی با بیان اینکه تلاش شده تا در پرداخت این تسهیلات به رانندگان درون شهری بجنورد تسهیل شود، تاکید کرد: به همین منظور رانندگان می توانند با به همراه داشتن مجوز تردد خود و یک فقره چک صیادی از این تسهیلات استفاده نمایند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: با شیوع بیماری کویید 19، رانندگان درون شهری متحمل خسارت های مالی فراوانی شدند و تلاش ما این است که بخشی از آثار این خسارات ها را کاهش دهیم.

شافعی همچنین به بازسازی تعدادی از اتوبوس های حمل و نقل عمومی بجنورد اشاره کرد و افزود: در مرحله اول هفت دستگاه اتوبوس حمل و نقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد