مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 19:202021-11-19ورزشي

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به خط پایان رسید + تصاویر


روز دوم هفته چهارم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 55 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، دومین روز هفته چهارم از سری رقابت های کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ثبت نام 61 راس اسب پیگیری شد که از این تعداد 6 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و 55 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور یک هزار، یک هزار و 200 و یک هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت دور اول بین اسب های+3 ساله ی ترکمن، کلاس6 به مسافت1600 متر برگزار شد که نیما اونق با اسب شاهکار شریفیان زودتر از خط پایان گذشت و سراج الدین اندروا با اسب درقوش دزقی و نورمحمد بهادر با اسب آی رز یلمه به ترتیب جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم مسابقات اسب های +3ساله، دوخون ، کلاس6 به مسافت یک هزار و 200 متر با هم رقابت کردند که کمال دلیجه عطا با اسب بریو بوی و سرلج الدین اندروا با اسب سلین ناز و  کماد صالح پور با اسب ادن لای در جایگاه سوم قرار گرفت.

سومین دور میان اسب های +3 ساله، نژاد تروبرد کلاس پنج به مسافت یک هزار متر برگزار شد که محمد خوجملی با اسب لالا هج ، امین محمدی با اسب ماسانیا و کمال دلیجه عطا با اسب فرناندو به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به خط پایان رسید + تصاویر

هفته چهارم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس به خط پایان رسید + تصاویر