مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-19ورزشي

مسابقات استعداد یابی تکواندو در گلستان برگزار شد


رییس هیات تکواندو استان گلستان از برگزاری مسابقات استعداد یابی استانی خبر داد.

- علی نوری در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات استعداد یابی قهرمانی کشوری در بهمن ماه در رده نوجوانان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم استعدادهای موفق تکواندو استان را به این مسابقات اعزام کنیم مسابقات استعدادیابی را برای تکواندو کاران نوجوان گلستانی برگزار کرده ایم.

نوری با بیان اینکه این مسابقات در روز 27 آبان ماه برای بانوان و در روز 28 آبان ماه برای آقایان برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 190 تکواندو کار گلستانی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رییس هیات تکواندو استان گلستان با اشاره به اینکه برای کشف استعدادهای ورزشی در این حوزه در ماه های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: برای شناسایی استعدادهای ورزشی با توجه به شرایط کرونایی که وجود داشت برای نخستین بار مسابقات استعداد یابی به صورت مجازی را در خرداد ماه برگزار کرده ایم.

وی افزود: همچنین در 29 و 30 مهر ماه امسال مسابقات استعداد گزینی را با حضور ورزشکار خوب کشورمان یوسف کرمی برگزار کرده ایم که این مسابقات در آذر ماه نیز با حضور ایشان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات استعداد یابی تکواندو در گلستان برگزار شد

مسابقات استعداد یابی تکواندو در گلستان برگزار شد