مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-19اجتماعي

برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه مصوبات و اطلاعیه وزارت آموزش وپرورش امتحانات نیم سال اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از مدارس روستایی و کم جمعیت و شهرستان هایی که در وضعیت زرد قرار داشتند از ابتدای سال تحصیلی باز گشایی و فعالیت حضوری آنها آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: در مرکز استان کرمانشاه هم از 15 آبان به بعد فعالیت مدارس به صورت نیمه حضوری با و رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز شده است.

یزدان پناه در رابطه با فعالیت حضوری و نیمه حضوری برخی مدارس گفت: شرایط باز گشایی این مدارس، رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و واکسیناسیون دانش آموزان بوده است.

وی بیان کرد: دانش آموزان برای حضور در مدارس و آموزش الزامی نخواهند داشت و در صورت مایل نبودن می توانند آموزش های لازم را از طریق برنامه شاد فرا گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون 88 درصد دانش آموزان سنین 12 تا 18 سال در استان کرمانشاه نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده، و 50 تا 55 درصد دیگر از دانش آموزان نوبت دوم واکسن ها را تزریق کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه

برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول و دوم در کرمانشاه