مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-19سياسي

خدمت خالصانه به مردم ماندگار است


امام جمعه کالپوش با بیان اینکه علیرغم همه کارشکنی ها توانستیم ثابت قدم در راه خدمت مانده و آبرویمان حفظ شد، گفت: خدمت خالصانه برای مردم ماندگار است.

- ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در آخرین خطبه های نماز جمعه این هفته بخش کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین آباد ضمن بیان اینکه غرب امروز مدعی فرارسیدن پایان تاریخ است، ابراز داشت: غربی ها لیبرال دموکراسی را به عنوان غایت نهایی آمال متعالی تحقق یافته انسان غربی و ایدئولوژی فراگیر و جهانی معرفی می کند اما در ادبیات و آموزه های دینی این ماجرا ذیل ماجرای مهدویت مورد مطالعه و بررسی قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب الگویی تحت عنوان مراحل پنج گانه تحقق تمدن اسلامی مطرح کردند، افزود: توجه به آن به نحوی می تواند الگویی برای تفهیم مهدویت و ترسیم آینده مبتنی برجهان بینی توحیدی و تبیین جایگاه نظام و انقلاب ملت ایران در این فرایند باشد.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه فرایند دستیابی به تمدن اسلامی از تشکیل نظام اسلامی می گذرد، ابراز داشت: حال باید پرسید چگونه باید جوانان خود را مهیای ظهور کرد که در پاسخ باید گفت جوانان در صف اول زمینه ظهور قرار دارند و ظهور یک فرایند و نه حادثه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت خالصانه به مردم ماندگار است

خدمت خالصانه به مردم ماندگار است