مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-19سياسي

مسئولان در انتصاب افراد به انقلابی و مردمی بودن فرد توجه کنند


امام جمعه پیشوا با انتقاد از رفیق بازی در برخی انتصابات گفت: مسئولان در انتصاب افراد به انقلابی و مردمی بودن و شایستگی های فرد توجه کنند.

- ، حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور مردم و مسئولان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مصلی حرم مطهر جعفربن موسی الکاظم (ع) برگزار شد اظهار داشت: از مهمترین واجبات امر به معروف و نهی از منکر است دایره و گستردگی امر به معروف و نهی از منکر خیلی فراتر از تصور ما است.

وی افزود: هر آنچه در نزد مردم و قرآن کریم و روایات و خدای متعال بد است منکر می شود در قدم اول باید معروف و منکر را بشناسیم در کتاب واجب فراموش شده بسیاری از معروف ها و منکرات در این کتاب آورده شده است حتماً بخوانید و زاویه دید خودمان را با زاویه دید امام و رهبر جامعه ببینیم ایشان با چه دیدی نگاه می کنند من و شما با چه دیدی نگاه می کنیم.

باقری بیان کرد: در بعضی از خانواده ها حقوق زن ها و در بعضی خانواده ها حقوق مردها رعایت نمی شود این منکر است اتلاف منابع عمومی مانند بنزین و نفت و آب و زیاد صحبت کردن با تلفن منکر است منکرات اقتصادی و اجتماعی زیاد داریم.

امام جمعه پیشوا با انتقاد از رفیق بازی در مسائل سیاسی و مدیریت کشور گفت: نباید ببینیم مسئولی که در رأس کار قرار گرفته است فقط هم تیمی و رفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در انتصاب افراد به انقلابی و مردمی بودن فرد توجه کنند

مسئولان در انتصاب افراد به انقلابی و مردمی بودن فرد توجه کنند