مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-19فرهنگي

قسمت پایانی مستند «تنهایی» امشب پخش می شود


مجموعه مستند «تنهایی» در قسمت پایانی با محوریت ریزگردها و آثار مخربی که می تواند روی بدن انسان بگذارد امشب روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید نبی کارگردان مجموعه مستند تنهایی درباره قسمت امشب مستند تنهایی گفت: امشب یکی از مهمترین فیلمهای مجموعه مستند تنهایی که آخرین قسمت آن هم هست با موضوع ریزگردها پخش می شود.

وی افزود: فیلمی که بر عکس سایر فیلم های این مجموعه که سینمایی و دراماتیک ساخته شده بودند دارای ساختار ژورنالیستی است و با توجه یه وجود تصاویر دلخراشی که از آثار ریزگردها در بدن انسان پدید می آید در آن، دیدن فیلم به همه پیشنهاد نمی شود.

  نبی در ادامه افزود: اینکه پخش این فیلم که از سال 1395 تا 1400 ساخته شده همزمان شده با افتتاح سد ایلیسو در ترکیه که در خاورمیانه این سد و پروژه gap ترک ها به زعم کارشناسان داخلی و خارجی معروف شده به آتش تهیه جنگ آب ها در خاورمیانه که سازمان ملل چندین سال پیش از آن پرده برداشت در کنار افسوس بزرگ، یک موقعیت ایده آل نیز برای این فیلم است که در بهترین زمان خود پخش می شود والبته امیدوارم شبکه یک هم قدر این موقعیت را در رقابت رسانه ای بداند.

نبی بیان داشت: امیدوارم این مستند همچون مستند هورالعظیم و پنج پلنگ و بدون او از این مجموعه به حدی اثرگذار باشد که تلنگری بزرگ به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قسمت پایانی مستند «تنهایی» امشب پخش می شود

قسمت پایانی مستند «تنهایی» امشب پخش می شود