مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-19سياسي

اعضای شورای اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند


مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورای اسلامی شهر گناوه باید اختلافات را کنار بگذارند و متحد به مردم خدمت کنند.

- گناوه- امام جمعه موقت گناوه گفت: مردم از شورای اسلامی شهر توقع خدمت دارند و لذا اعضای شورای اسلامی شهر گناوه باید اختلافات را کنار بگذارند و متحد به مردم خدمت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه های این هفته نماز جمعه سوره توبه آیه 105 قرآن کریم اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس اسلامی که مسئولیت بسیار سنگینی در برابر ملت بزرگ ایران، که در طول تاریخ انقلاب اسلامی در خدمت نظام و گوش به فرمان رهبری بوده، باید این آیه شریفه را مدنظر داشته باشند و با تمام توان برای خدمت به مردم کار و تلاش کنند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: امیدواریم دولت جدید با حرکتی انقلابی برای جبران خرابی ها، ریخت و پاش ها و اختلاس ها و خیانت ها گذشته تلاش کند.

وی با اشاره به سفرهای هیئت دولت و رییس جمهور به استان ها گفت: رییس جمهور شخصیتی شناخته شده ای که با قاطعیت پیش می رود و انتظار می رود همه وزیران نیز انقلابی و با قاطعیت اقدام و با بررسی افراد زیردست خود، نیروهای پاکدست و پاکدامن و امانتدار را انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند

اعضای شورای اسلامی شهر گناوه اختلافات را کنار بگذارند