مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-19ورزشي

مسئولان با تعطیلی دانشگاه پیام نور حق مردم کوار را سلب نکنند


امام جمعه کوار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور این شهرستان در آستانه تعطیلی است، گفت: مسئولان با تعطیلی دانشگاه پیام نور کوار حق طبیعی مردم این شهرستان را نگیرند.

- ، حجت الاسلام مجید گشول در خطبه های این هفته نمازجمعه کوار ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ممتاز ارزشی و انقلابی و نیرویی آماده در همه صحنه های اجتماعی عمرانی، فرهنگی، محرومیت زدایی، رزمی، خدماتی، بصیرتی، ورزشی، ارزشی و ظلم ستیزی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های بسیجی بودن اخلاص در عمل و حضور در همه میدان های سخت به صورت همیشگی بوده عنوان کرد: ایمان، بصیرت و عمل همراه با مجاهدت و تلاش عاشقانه و مؤمنانه از صفات بارز بسیجیان است.

امام جمعه کوار بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان ورزشی تولیدی، علمی، قرآنی، فرهنگی و مدیریتی در شهرستان کوار تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت این عزیزان بیشتر استفاده شود و به کار گیری و استفاده از ظرفیت آنان سرلوحه کار مسئولان استان و شهرستان باشد.

گشول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: شهرستان کوار نزدیک ترین شهرستان به مرکز استان فاقد روشنایی های لازم در جاده ها و دارای جاده های غیراستاندارد است.

امام جمعه کوار خواستار توجه به جاده های این شهرستان شد و گفت: تصادفات و مرگ ومیر در جاده های این شهرستان یک زنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با تعطیلی دانشگاه پیام نور حق مردم کوار را سلب نکنند

مسئولان با تعطیلی دانشگاه پیام نور حق مردم کوار را سلب نکنند