مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-19سياسي

لزوم تعیین تکلیف سریع تر انتخاب استاندار خراسان شمالی از سوی دولت


امام جمعه بجنورد با اشاره به تعویق انتخاب استاندار خراسان شمالی، گفت: اکنون به دلیل این تعویق، بسیاری از کارها بر زمین مانده لذا انتظار می رود هرچه سریع تر این وضعیت به پایان برسد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، با اشاره به اقدامات دولت در سه ماهه گذشته، اظهار کرد: یکی از امتیازات مهم دولت کنونی نگاه های انقلابی و رویکردهای صحیح رییس جمهور و اعضای دولت در عرصه سیاست خارجی است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: برخلاف دولت قبل که از همان ابتدا نگاه او تعامل افراطی با غرب خصوصاً آمریکا بود و دیدیم که این نگاه چگونه بر عملکرد دولت سایه افکنده بود؛ دولت فعلی همه دنیا را به چند کشور غربی خلاصه نکرده و در پی تقویت ارتباطات خود با سایر دولت های جهان و منطقه است.

وی افزود: دولت سیزدهم در همین سه ماه نشان داده که دولت در میدان بوده و از روحیه و مدیریت جهادی برخوردار است؛ به گونه ای که شخص رییس جمهور و وزرای کابینه بدون وقفه از روز اول در میان مردم و در صحنه حاضر بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: وقتی مردم دیدارهای صمیمی رییس جمهور و وزرا با مردم، سفرهای استانی، حضور فوری در میدان و صحنه های حادثه، پاسخگویی به مردم، ساده زیستی، روحیه همگرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعیین تکلیف سریع تر انتخاب استاندار خراسان شمالی از سوی دولت

لزوم تعیین تکلیف سریع تر انتخاب استاندار خراسان شمالی از سوی دولت