مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-19سياسي

حفظ روحیه بسیجی موجب شکست توطئه های دشمن علیه مردم ایران شده است


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حفظ روحیه بسیجی در بین آحاد مردم باعث شکست توطئه های دشمن و استکبار جهانی بر علیه مردم ایران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: مردمان کاشان در طول انقلاب ثابت کرده اند با روحیه بسیجی توانسته اند به تراز انقلاب عمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم دیار مؤمنان کاشان یک روز بعد از شروع رسمی جنگ بلافاصله ستاد کمک رسانی به جبهه های جنگ را تأسیس و سه روز بعد اولین کاروان کمک رسانی اعزام شد، ابراز داشت: کاشان رتبه نخست در کشور را در امر جهاد و جهادگری به دست آورد که این مهم نشان دهنده روحیه والای مردم این منطقه در مبارزه با دشمنان اسلام را دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اعزام هفت هزار نیروی رزمی مهندسی جهادگر و داشتن یک گردان رزمی مهندسی مستقل در زمان جنگ را از جمله موارد افتخارآمیز مردم کاشان دانست و تصریح کرد: احداث پل حضرت موسی بن جعفر (ع) توسط گردان سلمان فارسی بر روی رودخانه وحشی اروند به عنوان اولین پل بر روی این رودخانه جز فعالیت های ماندگار کاشانی ها در جنگ تحمیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ روحیه بسیجی موجب شکست توطئه های دشمن علیه مردم ایران شده است

حفظ روحیه بسیجی موجب شکست توطئه های دشمن علیه مردم ایران شده است