مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-19سياسي

راه علاج مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است


وی در ادامه بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: راه علاج برخی مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: بسیج که یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است سرمایه ای کارامد و گرانب هایی برای حفاظت و صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که همواره ماندگار خواهد بود.

  وی با بیان اینکه بسیجی عاشق انقلاب و ولایت است، افزود: بسیجی کسی است که لحظه لحظه زندگی خود را وقف اسلام، قرآن، ولایت فقیه و کشور خویش کرده و در همه عرصه ها پا در رکاب برای خدمت به مردم آماده است.

خطیب نماز جمعه ساوه از مهم ترین مظاهر فرهنگ و تفکر بسیج را عفت و پاکدامنی، مقابله با بی عدالتی، اقتدار و کمک به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج از سالیان گذشته تا امروز در عرصه های مختلف و بزنگاه های گوناگون از جمله سیل، زلزله، حوادث طبیعی و خصوصا در بحث کرونا و آبادانی مناطق محروم نقش بسزایی ایفا کرده که این بر هیچکس پوشیده نیست.

  امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه کسانی که نسبت به درد مردم بی خیال باشند بسیجی نیستند،گفت: مسئول بسیجی آن است که نسبت به دردهای جامعه احساس شرمندگی کند و در فکر چاره جویی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه علاج مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است

راه علاج مشکلات امر به معروف و نهی از منکر است