مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-19سياسي

سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان میکاهد


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر توجه به نوآوری ها و خلاقیت استعدادهای علمی کشور گفت: سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان می کاهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین درس های اخلاقی ذکر و یاد خدا است اظهار داشت: آنچه موجب آرامش روح و روان می شود این است که انسان همیشه خدا را شاهد و ناظر ببیند و به او توکل کند و از او استمداد بطلبد.

محمودی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت الله مجتهد شبستری گفت: ایشان بارها به ورامین تشریف آوردند و از حضور ایشان بهره مند شده ایم.

انتقام خون شهیدان مدافع امنیت کرمان گرفته شود وی با اشاره به شهادت جمعی از مدافعان امنیت در کرمان و عرض تبریک و تسلیت افزود: اشرار و باندهای مافیای مواد مخدر و عوامل استکبار همواره سعی می کنند با ایجاد ناامنی و ترویج فساد با ملت و انقلاب ما مبارزه کنند که شیردلان نیروی انتظامی و ارتش و سپاه در برابر این عناصر شرور سینه سپر کرده اند و از ملت و کشور خود دفاع می کنند به روح این شهدا درود فرستاده و به خانواده آن ها تبریک و تسلیت می گوییم و از دستگاه های مسئول نیز می خواهیم انتقام خون این عزیزان را گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان میکاهد

سپردن نظام آموزشی به عناصر انقلابی و کارآمد از هجرت نخبگان میکاهد