مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 09:052021-11-19سياسي

شکل گیری هسته های مسئله محور مطالبه گری در گیلان


با اشاره به شکل گیری هسته های مسئله محور مطالبه گری گفت: امروز با آموزش، هدایت و جهت دهی دانشجویان بسیجی آن ها را آماده می کنیم که در جهاد «تبیین» فرمایش رهبری را تحقق ببخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن نیازمند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بوده و همچنین حضور جهادی طلاب در تدوین و تغسیل اموات درزمانی که کسی جرئت نداشت در غسال خانه ها حاضر شود، مجاهدت های طلاب و دانشجویان عرصه بسیار زیبای جهادی را خلق کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه تأسیس نهاد انقلابی بسیج دانشجویی و طلبه به دستور امام (ره) نشان از اهمیت دانشجویان و طلاب بوده خاطرنشان کرد: امام (ره) در پیام تاریخی خود به خلوص و ارادت بسیجیان به اسلام و حماسه آفرینی آنان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرده و در بزرگی مقام و منزلت بسیجیان فرمودند من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و افتخارم در دنیا این است که خود بسیجی ام .

نیازمند با تأکید بر سازمان دهی مجموعه بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برای مقابله با جریان نفوذ و تفکر غرب گرایان در دانشگاه ها گفت: جمعیت بسیج دانشجویی در مقابل جریان نفوذ و غرب گرا ایستادگی کرده و با بصیرت افزایی و روشنگری به مقابله با جریان نفوذ می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری هسته های مسئله محور مطالبه گری در گیلان

شکل گیری هسته های مسئله محور مطالبه گری در گیلان