مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 08:302021-11-19سياسي

نامه رییس سازمان نظام پرستاری به رییس جمهور؛ مشکلات پرستاران را رفع کنید


رییس کل سازمان نظام پرستاری در نامه ای به رییس جمهور با تشریح مشکلات و سختی های شغلی جامعه پرستاری و موانع خدمتی آنان، بر رسیدگی فوری به سه خواسته مهم پرستاران در دوران کرونا تا روز پرستار تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی، رییس کل سازمان نظام پرستاری در نامه ای به ابراهیم رییسی، رییس جمهور، با تشریح مشکلات و سختی های شغلی جامعه پرستاری و موانع خدمتی آنان، بر رسیدگی فوری به سه خواسته مهم پرستاران در دوران کرونا تا روز پرستار تاکید کرد.

 متن این نامه به این شرح است:احتراما به استحضار عالی می رساند دو سال سخت و نفسگیر از زمان مبارزه با کرونای منحوس گذشت و مدافعین سلامت، با نثار جان و سلامت خویش، ویروسی که با هدف گرفتن نفس های مردم؛ سینه همه را تنگ و رعب و وحشت را در کشور گسترانده بود.

به لطف الهی و با مبارزه بی امان مدافعین توانمند سلامت، با جهاد در خط مقدم، اکنون متقابلا نفس کرونا را به شماره انداخته اند.

علیرغم تقدیم 150 شهید و ابتلا بالغ بر 140 هزار پرستار و تقدیم حدود 9 هزار جانباز کرونایی اما حمایت های صریح وانگیزه افزای چندین و چند باره مولی و مقتدایمان، مقام عظمای ولایت و رهبری به مثابه قله افتخار وعظمت  ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس سازمان نظام پرستاری به رییس جمهور؛ مشکلات پرستاران را رفع کنید

نامه رییس سازمان نظام پرستاری به رییس جمهور؛ مشکلات پرستاران را رفع کنید