مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:452021-11-19ورزشي

برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تبریز


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تبریز خبرداد و گفت: بسیج رمز کلید حل مشکلات و مسائل اساسی کشور است.

- ، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل شامگاه پنج شنبه در نشست خبری هفته بسیج در تبریز گفت: برای تجلیل و گرامیداشت این رشادت ها و جانفشانی ها، برنامه های متنوع فرهنگی هنری، مجازی، سازندگی، علمی، اردویی، سلامت، ورزشی و… در طول ایام هفته بسیج، تدارک دیده شده است.

وی تجلیل از فعالین فرهنگی، مجازی و سیاسی بسیج را از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا، رزمایش کمک های مومنانه با محوریت گروه های جهادی بسیج سازندگی در تمامی اقشار، حوزه ها و پایگاه های تبریز و حومه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی خواهران، برگزاری شیفت ایثار در حوزه ها و پایگاه های کارگری و برگزاری نشست روشنگری و تجلیل از فعالین فرهنگی و طرح شهید سلیمانی از ویژه برنامه های اولین روز هفته بسیج است.

پور اسماعیل، برگزاری مسابقات فینال فوتبال و والیبال بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برپایی محفل انس با قرآن و شهدا و یادواره شهدا را از برنامه های دومین روز هفته بسیج عنوان کرد و افزود: برگزاری کارگاه مشاوره و پیشگیری از اعتیاد، افتتاح صندوق قرض الحسنه، برگزاری ایستگاه سلامت و میز خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تبریز

برگزاری بیش از 300 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در تبریز