مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:202021-11-19بين الملل

آمریکا: ایران به جای اسراییل از ما انتقام گرفت


این حمله پهپادی نشانی از تشدید جنگ سایه ایران با اسراییل است که خطرات جدیدی را برای نیروهای آمریکایی در منطقه ایجاد می کند.

- روزنامه نیویورک تایمز آمریکا به نقل از 8 مقام آمریکایی و اسراییلی مدعی شد حمله پهپادی ماه گذشته به پایگاه آمریکایی التنف در جنوب سوریه، انتقام ایران از حملات اسراییل علیه نیروهای ایرانی در سوریه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحمله ماه گذشته به یک پایگاه نظامی آمریکایی در جنوب سوریه ، انتقام ایران از حملات هوایی اسراییل در سوریه بوده است.

این حمله پهپادی که تلفات جانی نداشت، اولین حمله ای است که ایران در پاسخ به حمله اسراییل، علیه ایالات متحده را انجام می دهد و نشانی از تشدید جنگ سایه ایران با اسراییل است که خطرات جدیدی را برای نیروهای آمریکایی در منطقه ایجاد می کند.

پایگاه آمریکایی التنف در جنوب سوریه پس از حمله پهپادی ماه گذشته/ آسوشیتدپرس 5 پهپاد به اصطلاح انتحاری در 20 اکتبر گذشته به سمت پایگاه آمریکایی التنف روانه شدند؛ اقدامی که فرماندهی مرکزی ایالات متحده آن را یک حمله عمدی و هماهنگ خواند.

یک مقام ارشد ارتش ایالات متحده گفت که تنها دو پهپاد در اثر برخورد منفجر شدند، اما همین 2 پهپاد با تَرکِش هایی پر شده بودند که قصد آشکارکشتن نیروهای آمریکایی را داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: ایران به جای اسراییل از ما انتقام گرفت

آمریکا: ایران به جای اسراییل از ما انتقام گرفت