مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 07:002021-11-19سياسي

ظرف 3 هفته باید ایرادات طرح جامع شهری همدان برطرف شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خبر داد: ضرب الاجل سه هفته ای وزیر راه و شهرسازی به دستگاه های اجرایی استان برای رفع اشکالات طرح جامع شهری همدان و انتخاب محل مناسب برای طرح ملی نهضت مسکن و تصویب آن در مدت یک ماه باید صورت بگیرد و هیچ گونه تاخیری پذیرفته نمی شود.

- حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به دلیل اینکه طرح جامع شهری همدان مصوب نشده است، تاکید کرد: زمین مناسب برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار قرار داده نشده است و همین امر سبب شده جزو استان های آخر قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه اراده قوی برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در همدان وجود دارد و به هیچ عنوان از حق مردم نمی گذریم، افزود: ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن در حال انجام است و باید در مدت چهار سال دولت سیزدهم 50 هزار واحد مسکونی برای همدان ساخته شود چراکه این از حق طبیعی خانواده ها و جوانان همدانی و افرادی است که مشکل مسکن دارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: در یک نامه و برگزاری جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد طرح جامع شهری همدان بعد از رفع مشکلات ظرف مدت یک ماه مصوب شود همچنین به اداره راه و شهرسازی، شورای شهر و شهرداری همدان سه هفته فرصت داده شد تا ابتدا اشکالات موجود در طرح جامع ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرف 3 هفته باید ایرادات طرح جامع شهری همدان برطرف شود

ظرف 3 هفته باید ایرادات طرح جامع شهری همدان برطرف شود