مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-19فرهنگي

شهر صدرا به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران رسید


شهر صدرا در بین 191 شهر داوطلب و شرکت کننده از سراسر کشور به مرحله نیمه نهایی هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران راه یافت.

- ایسنا/فارس شهردار صدرا گفت: شهر صدرا در بین 191 شهر داوطلب و شرکت کننده از سراسر کشور به مرحله نیمه نهایی هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران راه یافت.

بهزاد پرنیان گفت: فراخوان هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در زمستان 1399 از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب اعلام شد که شهر صدرا به عنوان نامزد این دوره خود را معرفی و با انعقاد تفاهم نامه با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اقدامات خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری صدرا، او با اشاره به فعالیت های انجام شده در خصوص جشنواره پایتختی کتاب در شهر صدرا، افزود: در حقیقت فرهنگ کتابخوانی حرکتی فراتر از یک مهارت عادی است و در شرایط فعلی جامعه و ضرورت بالندگی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی و جامعه دینی و از طرفی در مسیر حرکت به سمت برپایی تمدن نوین اسلامی و با توجه به پتانسیل موجود در شهر صدرا و تعدد فرهنگ های گوناگون در شهر، ترویج و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی ضرورتی انکارناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر صدرا به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران رسید

شهر صدرا به مرحله نیمه نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران رسید