مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-19بين الملل

امریکا: تعیین پاداش 10 میلیون دلاری برای دریافت اطلاعات درباره 2 هکر ایرانی


در کیفرخواست منتشر شده، هکرهای ایرانی برای انتشار اطلاعات نادرست درباره انتخابات به شبکه کامپیوتری یک شرکت رسانه ای آمریکایی که نامی از آن برده نشده است دسترسی پیدا کرده اند.

- برنامه پاداش برای عدالت وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در صورت ارائه اطلاعاتی که به اجرای عدالت درباره سجاد کاشیان و سید محمدحسین موسی کاظمی منتهی شود پاداشی تا 10 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

اعلام جایزه 10 میلیون دلاری برای ارائه اطلاعات درباره دو ایرانیوزارت خارجه آمریکا آمریکا درباره سجاد کاشیان و سید محمدحسین موسی کاظمی گفته است که آن ها کارمند شرکت سایبری ایران ایمن نت پاسارگاد هستند که قابلیت ها و پشتیبانی سایبری را به وزارت اطلاعات و امنیت ایران و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سپاه پاسداران، که هر دو توسط آمریکا سازمان تروریستی خارجی تعیین شده است، ارائه می دهند.

در این اطلاعیه آمده است که آن ها حداقل از سپتامبر تا نوامبر 2020، کارکنان ایمن نت در یک عملیات آنلاین چند مرحله ای تحت حمایت دولت ایران که انتخابات ریاست جمهوری 202 ایالات متحده را هدف قرار داده بود، شرکت کردند.

درباره کاشیان در اطلاعیه آمده است: از جمله، کاشیان زیرساخت شبکه کامپیوتری مورد استفاده برای اجرای کمپین ارعاب و نفوذ رای دهندگان را مدیریت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا: تعیین پاداش 10 میلیون دلاری برای دریافت اطلاعات درباره 2 هکر ایرانی

امریکا: تعیین پاداش 10 میلیون دلاری برای دریافت اطلاعات درباره 2 هکر ایرانی