مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 03:352021-11-19سياسي

چرا قانون تجارت اصلاح نمی شود؟ / حدود 5 دهه از تصویب قانون تامین اجتماعی می گذرد!


بسیاری از قوانین اصلی بیش از صد سال قدمت دارد و این در حالیست که بعد از گذشت چندین دهه از تصویب آنها، ضرورت دارد که بسیاری از قوانین اصلاح و به روزرسانی شوند.

- رییس قوه قضاییه در نشست های متعدد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازنگری، به روز رسانی و اصلاح قوانین تاکید کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای 14 شهریور سال جاری در دیدار با اعضای هیأت رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه اصلاح قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور گفت: مبارزه با فساد اقتصادی با آیین دادرسی موجود دشوار است و لازمه تسهیل و تسریع در مبارزه، اصلاح و ارتقا قانون است و قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی باید به روز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک رییس قوه قضاییه 16 شهریور نیز در دیدار با اعضای هیأت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره بازدارنده نبودن مجازات ها، اظهارداشت: قوه قضاییه و مجلس می توانند از طریق ارائه لایحه یا طرح نسبت به اصلاح و به روزرسانی قوانین اقدام کنند، اما مهم تر این است که بتوان بسیاری از مسائل را ریشه ای حل کرد تا نیازی به برخورد قضایی و مجازات نباشد.

رییس دستگاه قضا نهم آبان ماه هم در نشست تخصصی با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا قانون تجارت اصلاح نمی شود؟ / حدود 5 دهه از تصویب قانون تامین اجتماعی می گذرد!

چرا قانون تجارت اصلاح نمی شود؟ / حدود 5 دهه از تصویب قانون تامین اجتماعی می گذرد!