مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 آبان 1400 ساعت 03:002021-11-18اجتماعي

فعالیت 34 خانه محیط زیست در تهران


معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: در حال حاضر 303 کانون محیط زیست در 22 منطقه و 34 خانه محیط زیست در 16 منطقه در حال فعالیت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عادل خزایی در گفتگو با ایسنا افزود: فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و مؤثر شهروندان در عرصه های مختلف همواره یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری بوده است و در کلانشهر تهران نهاد های محلی مانند شورایاری ها و سرا های محلات نقش مهمی در واگذاری فعالیت های مردم به مردم دارند.

وی اضافه کرد: رفتار های شهروندی در بهبود یا تخریب محیط زیست، مشارکت داوطلبانه، آگاهانه و حداکثری شهروندان در بستری پایدار در ساختار محلات می تواند دستیابی به شهری پاک، ارتقای سلامت شهروندان و بهبود وضعیت محیط زیست شهری را تا حد قابل توجه تسهیل و به ارتقای عملکرد شهرداری تهران در مدیریت پایدارِ شهر کمک کند.

معاون راهبری و هماهنگی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه نگاه به موضوعات محیط زیست شهری به عنوان یک مقوله اجتماعی و فرهنگی می تواند دربردارنده فعالیت های گسترده ای برای کاهش مشکلات و آلودگی های محیط زیستی در یک جامعه پویا قلمداد شود، گفت: نهادینه کردن الگو های صحیح فرهنگی از طریق آموزش و فرهنگ سازی هدفمند در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 34 خانه محیط زیست در تهران

فعالیت 34 خانه محیط زیست در تهران