مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 22:202021-11-18بين الملل

دادگستری آمریکا علیه 2 شهروند ایرانی اعلام جرم کرد


وزارت دادگستری آمریکا 2 شهروند ایران را به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا متهم کرده و علیه آنها اعلام جرم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دادگستری آمریکا شامگاه پنجشنبه (به وقت تهران) دو شهروند ایران را به تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا متهم کرد.

  وزارت دادگستری آمریکا مدعی شده این دو شهروند ایران در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش کرده اند اعتماد رأی دهندگان به نظام انتخاباتی آن کشور را خدشه دار کنند.

دادگستری آمریکا همچنین مدعی شده این دو شهروند ایران با ارسال ایمیل ها و ویدئوهای جعلی به دنبال القای شائبه تخلفات انتخاباتی در نظام رأی گیری آمریکا بوده اند.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند کیفرخواست برای این دو شهروند ایرانی به نام های  سید محسن حسین موسی کاظمی و سجاد کاشیان در یک دادگاه فدرال در منهتن نیویورک تنظیم شده و پنجشنبه از آن رونمایی شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا هم ساعاتی قبل تر، این دو شهروند را به همراه 4 شهروند دیگر و یک شرکت ایرانی در فهرست تحریم ها قرار داده است.

رسانه های آمریکا گزارش داده اند این دو شهروند بازداشت نشده اند و به نظر می رسد که در ایران هستند اما مقام های آمریکایی امیدوارند طرح این اتهام و تحریم های معرفی شده مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری آمریکا علیه 2 شهروند ایرانی اعلام جرم کرد

دادگستری آمریکا علیه 2 شهروند ایرانی اعلام جرم کرد