مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 20:052021-11-18بين الملل

اسرای فلسطینی یک زندان اسراییلی را آتش زدند


اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی در اعتراض به شهادت اسیر «سامی العمور» در داخل زندان این رژیم، زندان عسقلان را به آتش کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اسرای فلسطینی در اعتراض به شهادت اسیر سامی عابد العمور در زندان رژیم صهیونیستی، یکی از بخش های زندان عسقلان را به آتش کشیدند.

انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که اوضاع در زندان عسقلان ملتهب گزارش شده و اسرا در تمامی بخش های این زندان اعلام عزای عمومی کرده و تمامی بخش ها را بسته اند و وعده های غذایی امروز را هم پس فرستاده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش اسیر فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که شیوه رفتار اداره زندان با اسیر العمور نشان می دهد که شهادت وی یک ترور و اعدام حقیقی بوده و این بیانگر ادامه سیاست اهمال پزشکی در حق اسرا در داخل زندان ها است.

جنبش اسیر عنوان کرد که رژیم صهیونیستی در جریان انتقال این اسیر فلسطینی به بیمارستان زندان صحرایی نفحه، او را بیش از 14 ساعت در راهرو نگه داشته بود و این دلیلی قاطع بر اوج جنایات این رژیم در حق این اسیر فلسطینی است.

سامی عابد العمور اسیر فلسطینی ساکن شهر غزه بامداد امروز پنجشنبه در نتیجه سیاست اهمال پزشکی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسرای فلسطینی یک زندان اسراییلی را آتش زدند

اسرای فلسطینی یک زندان اسراییلی را آتش زدند