مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:552021-11-18سياسي

گرانی و احتکار حاصل فراموشی تذکر لسانی در جامعه


معاون اجرایی سپاه پاسداران با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از جهاد بالاتر است، گفت: مردم در محاصره اقتصادی اند و برخی اقدام به احتکار که مصداق بارز مقابله با اسلام و کمک به استکبار جهانی است می کنند که این به دلیل فراموشی تذکر لسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، سردار ابوالقاسم چمن امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم سردار علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری استکبار جهانی ایستادند.

  امیدآفرینی جهادی برتر در مقابله با دشمن  وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای غرب با عرصه تبلیغات، جنگ نرم را پس از ناکامی در جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخت و با دروغ پردازی و لجن پراکنی تلاش کرد تا بذر ناامیدی را در دل ملت بپاشاند، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب و هدایت های مدبرانه رهبر انقلاب برترین جهاد امیدآفرینی بوده که می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.

  چمن خطاب به جاماندگان از غافله شهدا که درب جهاد و شهادت باز باز است، بیان کرد: جهاد فرزند آفرینی و جهاد تبیین سنگرهای بزرگ و مستحکمی برای خنثی سازی توطئه های دشمن بوده که از سوی رهبر معظم به آن هشدار داده شده و لازم است هر کجا هستید و هر مسؤولیتی داریم سنگر ولایتمداری خودتان را به اثبات برسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی و احتکار حاصل فراموشی تذکر لسانی در جامعه

گرانی و احتکار حاصل فراموشی تذکر لسانی در جامعه