مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-18ورزشي

آغاز هفته چهارم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس+تصاویر


روز اول هفته چهارم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس با رقابت 51 راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، اولین روز هفته چهارم از سری رقابت های کورس پاییزه گنبدکاووس عصر امروز با ثبت نام 57 راس اسب پیگیری شد که از این تعداد 6 رأس اسب به دلایل فنی با تشخیص دامپزشک میدان سوارکاری حذف شدند و 51 رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در 6 دور یک هزار، یک هزار و  200 و یک هزار و  600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در دور اول این مسابقات اسب های+3 ساله دوخون، کلاس سه به مسافت یک هزار و 600 متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که امیر مختومی با اسب ناز قورام به مقام قهرمانی رسید و بنیامین جرجانی با اسب آذاراکس و عبدالحلیم قبادی با اسب های سانا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دور دوم رقابت بین اسب های دو ساله نژاد ترکمن به مسافت یک هزار متر بود که علی عطایی با اسب تنها جایگاه نخست را از آن خود کرد و موسی محمدی با اسب گل اوسر باسط و طاهر گوگ نژاد با اسب دیاکو کلاته موفق به کسب جایگاه دوم و سوم شدند.

در دور سوم اسب های دو ساله نژاد تروبرد به مسافت یک هزار متر مسابقه دادند که آرمین آق آتابای با اسب ریو کاپری ، نیما اونق با اسب توو آنا و رامین قهرمانی با اسب پنسیلوانیا به ترتیب سکوی اول تا سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته چهارم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس+تصاویر

آغاز هفته چهارم مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس+تصاویر