مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 19:002021-11-18اقتصادي

طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می شود


طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می شود.

- ایسنا/زنجان وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می شود.

رستم قاسمی، امشب (27 آبان ماه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس جمهور و هیئت همراه در دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر امروز در بخش حمل و نقل شامل راه آهن، فرودگاه و جاده 1500 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که 800 میلیارد تومان آن به احداث خط دوم راه آهن زنجان به قزوین اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه قطعاتی از پروژه دو خطه کردن محور زنجان - قزوین در گذشته به شکل نمادین افتتاح شده است، عنوان کرد: اما در واقعیت این محور قابلیت تردد ندارد.

وزیر راه و شهرسازی به برنامه توسعه باند فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح برخی مشکلات فنی دارد که مورد بررسی قرار گرفته و منابع برای انجام فاز مطالعات این امر تامین می شود.

این مسئول از اختصاص 250 میلیارد تومان برای تکمیل محور کبودرآهنگ - قیدار - همدان خبر داد و گفت: 30 میلیارد تومان نیز برای محور کلور - درام پیش بینی شده است.

وی با اشاره به موقعیت ژئوپلتیکی استان زنجان و لزوم توسعه محورهای بزرگراهی برای اتصال به استان ها تصریح کرد: محورهای بزرگراهی بین سه استان هم جوار در دست اقدام است اما با اعتبارات جاری در کشور سال های زیادی طول خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می شود

طرح توسعه فرودگاه زنجان وارد فاز مطالعاتی می شود