مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 18:352021-11-18حوادث

افزایش 160 درصدی دستگیری سارقان تجهیزات مخابرات در فارس


رییس پلیس آگاهی استان فارس از افزایش 160 درصدی دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

- سرهنگ کاووس حبیبی در جلسه ای با موضوع پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی که در شرکت مخابرات فارس برگزار شد، با بیان اینکه سایر سازمان ها و نهادها در پیشگیری و کاهش سرقت نقش موثری دارند، گفت: مقوله ایجاد امنیت تمام افراد جامعه را در بر می گیرد و همه شهروندان و مسئولان در ایجاد امنیت نقش دارند و اگر به وظایف خود در این حوزه به درستی عمل کنیم بخش عظیمی از امنیت تحقق پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی افزود: سرقت امروزه به عنوان یک معضل اجتماعی به دغدغه مردم و مسئولان تبدیل شده است و با توجه به اینکه تمام سامانه های ادارات دولتی و غیر دولتی براساس زیر ساخت و بستر شبکه مخابراتی فعالیت می کنند، سرقت تجهیزات مخابراتی از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

رییس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: برای پیشگیری و مقابله با سرقت باید با نگاه ریشه ای و اساسی به این مقوله بپردازیم و با رفع علل و عوامل به وجود آورنده با سرقت مقابله کنیم.

حبیبی به افزایش 160 درصدی دستگیری سارقان تجهیزات مخابراتی از ابتدای امسال تاکنون اشاره و اضافه کرد: بیشترین آمار سرقت ها در حوزه مخابرات توسط معتادین متجاهر و مجرمان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 160 درصدی دستگیری سارقان تجهیزات مخابرات در فارس

افزایش 160 درصدی دستگیری سارقان تجهیزات مخابرات در فارس