مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 18:302021-11-18سياسي

«عظیم رضازاده ماسوله» شهردار شفت شد


اعضای شورای شهر شفت بعد از پایان سه روز جلسه نمایشی برای بررسی سوابق 13 کاندید سمت شهرداری این شهر «عظیم رضازاده ماسوله» به عنوان شهردار انتخاب کردند.

- ، جلسه انتخاب شهردار شفت شامگاه پنجشنبه در دفتر شورای این شهر و با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی شهر شفت برای انتخاب شهردار طی فراخوانی از علاقه مندان خواسته بودند تا رزومه و سوابق کاری خود را به این شهرداری ارسال کنند در این مدت 13 نفر به روزمه خود را ارسال کردند که اعضای شورای شهر شفت طی سه روز سوابق کاری این افراد را بررسی کردند.

این در حالی است که قبل از اعلام فراخوان برای انتخاب شهردار از یک گزینه به عنوان انتخاب اعضای برای شهرداری این شهر نام برده می شد.

لازم به ذکر است شامگاه پنج شنبه جلسه نهایی انتخاب شهردار برگزار و همان گزینه یعنی عظیم رضازاده ماسوله با کسب سه رأی از پنج رأی اعضای شورای شهر شفت به عنوان شهردار شفت انتخاب شد.

مطالبات به حق شهروندان باید محقق شود در این جلسه حسن خلیلی رییس شورای شهر شفت در این جلسه با بیان اینکه همه نامزدها رزومه و برنامه های خود را مطرح و از بین 13 نامزد، پنج نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب شدند، اظهار کرد: معیار اصلی اکثریت اعضای شورا سلامت کاری، بومی بودن و توانایی پوشاندن جامه عمل به مطالبات شهروندان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عظیم رضازاده ماسوله» شهردار شفت شد

«عظیم رضازاده ماسوله» شهردار شفت شد