مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 17:002021-11-18سياسي

آب مشکل اصلی استان زنجان است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: در حال حاضر آب مشکل اصلی استان زنجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی امشب در جلسه شورای استان زنجان، ضمن تشکر از حضور رییس جمهور در زنجان، اظهار کرد: حضور دیرینه رییس جمهور در یوم العباس و یوم الزینب در زنجان سبب ارتباط بین مردم استان و ایشان شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه رییس جمهور  جوان مردمی و انقلابی با هدف تغییر مبارزه با فساد وارد عرصه شده است، گفت: این مهم با هم افزایی قوای سه گانه عملی می شود.

وی افزود: نقشه راه را مقام معظم رهبری در نوروز ترسیم کردند و در ارتباط با شروع کار دولت جدید نیز نقشه راه تعیین کرده و مطالبات را غیرعجولانه و سهم طلبانه ترسیم کردند.

  آیت الله خاتمی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب به صبر و سعه صدر و استفاده از نخبگان در مدیریت کشور، ادامه داد: دولت در کنار مردم است و این مهم نیز یکی از اموری است که رهبر انقلاب توجه به آن را ضروری عنوان کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: در چهل سال گذشته اقدامات بسیاری شده و رهبر انقلاب پتانسیل و ظرفیت ها را در کشور عنوان کردند و سفرهای ریاست جمهوری نیز بر این اساس بوده و امیدی را در دل مردم ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب مشکل اصلی استان زنجان است

آب مشکل اصلی استان زنجان است