مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:352021-11-18سياسي

حقیقت و منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است


فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تاکید بر اینکه بسیج فرمول تبدیل تهدید به فرصت را بلد است، گفت: حقیقت و منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است.

- سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی پنجشنبه 27 آبانماه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج صورت گرفت، با اشاره به اینکه شعار بسیج پاره تن مردم است به عنوان شعار محوری هفته بسیج امسال نامگذاری شده است، اظهار کرد: نهال پرطراوت بسیج به شجره طیبه ای تبدیل شده است که در دیدگان همگان به عنوان الگویی برای تمامی مردان و زنان جهان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بسیج مفتخر است به عنوان یک نهاد حاکمیتی توانسته است ذیل گفتمان بیانیه دوم انقلاب برای خود سند راهبردی تعریف کند و در عرصه های هفتگانه مطالبه رهبر معظم انقلاب حرکت کند.

واقعیتی که امروز وجود دارد این است که دشمنان در همه عرصه ها رو به نابودی و زوال قرار گرفته اند و تنها راه امید آنها حوزه رسانه و نفوذ در قلب و ذهن ماست و فصل مشترک مبارزه ما با استکبار، مردم هستند و راه اصلی غلبه بر این آرزوی دشمنان و رویاهای آنها حضور آگاهانه و مستمر در صحنه های دفاع از نظام اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه دفاع از انقلاب بدون حضور مردم شدنی نیست، تصریح کرد: بسیج به عنوان نیروی مردمی و پشتوانه انقلاب خودش را خادم و مدافع مردم می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت و منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است

حقیقت و منطق بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت است