مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:202021-11-18سياسي

راه اندازی 700 صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راه اندازی 700 صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی یکی از اقدامات سپاه در راستای اشتغال زایی در استان مرکزی است که بیش از 2100 فرصت شغلی از این طریق ایجاد شد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: راه اندازی 700 صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی یکی از اقدامات سپاه در راستای اشتغال زایی در استان مرکزی است که بیش از 2100 فرصت شغلی از این طریق ایجاد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در آیین بازدید سردار سید امین الله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه از روند پروژه شهرک شهید سلیمانی اراک افزود: سپاه روح الله استان مرکزی با رویکرد خدمت رسانی به مردم و ایجاد امید در بین مناطق محروم اقدامات مختلفی در بخش های متفاوت انجام داده که تحقق شعار سال در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، محرومیت زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی، توانمند سازی مردم، اجرای پروژه های مربوط به آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه از جمله این اقدامات مهم است.

وی افزود: در بخش صنعت و در راستای رفع موانع تولید بیش از 800 واحد صنعتی پالایش شد و با مشارکت اساتید دانشگاه و فعالین بخش های مختلف صنعت در این راستا کلینیک تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 700 صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی در استان مرکزی

راه اندازی 700 صندوق قرض الحسنه با رویکرد مردمی در استان مرکزی