مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 16:052021-11-18سياسي

سرپرست فرمانداری شهرضا معرفی شد/ تکمیل فاضلاب مورد تاکید مردم و مسؤولان


در مراسمی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان و جمعی از مسؤولان محلی، سید امیر جعفری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان شهرضا معرفی شد.

- انتقال آب از رودخانه خرسان مصوبه آبان 98 از شورای عالی آب است، طرح خرسان شروع به کار شده است.

سهم آبه کشاورزان شهرضا باید داده شود وی با اشاره به قرارگیری شهرضا در طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفته است، ادامه داد: شهرضا سهم آبه دار است و هر تصمیمی برای تجمع کشاورزان شرق استان گرفته می شود به ویژه برای دشت برخوار باید برای دشت مهیار هم گرفته شود، دشت مهیار روزی به عنوان انبار غله استان بود، اما امروز شاهد فرونشست در آن هستیم، در جداول مصارف و منابع باید آب مهیار هم دیده شود تا مسائل و مشکلات سال های گذشته را نداشته باشیم.

محمودی با اشاره به اینکه فاضلاب شهرضا از سال 62 آغاز شده و از آن سال تاکنون تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: طرح فاضلاب شهرضا جزو طرح های اولویت دار دولت قرار گرفته است تا انجام شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از پساب فاضلاب برای منطقه ویژه اقتصادی و شیمی پارک در راستای توسعه صنعت و اشتغال و شهرستان استفاده می کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه شش خطه کردن محور شهرضا به اصفهان از سمت شهرضا به اصفهان زیرسازی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست فرمانداری شهرضا معرفی شد/ تکمیل فاضلاب مورد تاکید مردم و مسؤولان

سرپرست فرمانداری شهرضا معرفی شد/ تکمیل فاضلاب مورد تاکید مردم و مسؤولان