مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 15:552021-11-18سياسي

بالاخره شهردار شفت انتخاب شد


پس از کش و قوس های فراوان، عظیم رضازاده ماسوله با رای مخفی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شفت، پس از اعلام فراخوان رسمی شورای شهر شفت مبنی بر تصدی شهرداری، 13 تن از افرادی که خود را واجد شرایط تصدی این کرسی می دانستند، رزومه کاری و برنامه های خود را به دبیرخانه شورا ارایه و برنامه های آن ها طی سه روز کاری ابتدا به صورت غیر حضوری و سپس به صورت چهره به چهره مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته حسن خلیلی اصل، رییسی شورای شهر شفت، همه نامزدها رزومه و برنامه های خود را مطرح کردند و از بین 13 نامزد، پنج تن از آنها، حداقل شرایط عمومی و اختصاصی را برای پذیرفتن سکان شهرداری داشتند.

رییس شورای شهر شفت در این نشست تاکید کرد که ملاک اکثریت شورا، سلامت، بومی بودن، ساکن بودن و پیگیری مجدانه مطالبات شهروندان عنوان کرد.

شورای شهر شفت، امشب نیز با حضور همه اعضا و فرماندار شهرستان البته بدور از تشنج های نشست پیشین و در فضایی آرام در صحن علنی شورا تشکیل جلسه دادند تا تکلیف شهرداری شفت را که طی ماه های اخیر با چالش های عدیده مواجه شده، هر چه سریعتر روشن کنند.

ابراهیم چراغی، فرماندار شهرستان شفت در این نشست که برای دومین بار و در پی مصوبه شورای تامین شهرستان حضور یافته بود، با اشاره به رعایت قانون و مقرارت شورا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاخره شهردار شفت انتخاب شد

بالاخره شهردار شفت انتخاب شد