مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:352021-11-18سياسي

امروز زمان میدان دادن به نخبگان انقلابی، حوزوی و دانشگاهی است


نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس قوه مجریه می تواند برای تسریع در حل مشکلات کشور به نخبگان انقلابی، حوزوی و دانشگاهی میدان دهد.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رییس قوه مجریه می تواند برای تسریع در حل مشکلات کشور به نخبگان انقلابی، حوزوی و دانشگاهی میدان دهد.

آیت الله محمد حاجی ابوالقاسم دولابی بعد از ظهر امروز (27 آبان ماه) در دیدار رییس جمهور با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر و تا ماه های آتی، دولت حاضر در حال آواربرداری از ویرانی های به ارث رسیده از گذشته بوده و طبیعتاً توقع نگاه به آینده و داشتن نقشه جامع برای آینده کشور، توقع نابه جایی است اما نمی ‍توان از اهمیت این موضوع نیز غافل شد، به همین خاطر لازم است در کنار پرداختن به مشکلات عاجل کشور، برای تدوین و طراحی نقشه جامع برای آینده کشور نیز دست به کار شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین آسیب های انقلاب اسلامی در سال های گذشته، نداشتن نقشه جامع بومی برای اداره کشور بوده است.

ذکر این نکته نیز لازم است که امروزه کارآمد نبودن نسخه های شرقی و غربی در همه عرصه ها به ویژه عرصه سیاست خارجی برای مسائل کشور بر هر کسی عیان است، به همین خاطر از نیازهای عاجل کشور که مورد تاکید ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز زمان میدان دادن به نخبگان انقلابی، حوزوی و دانشگاهی است

امروز زمان میدان دادن به نخبگان انقلابی، حوزوی و دانشگاهی است