مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 13:102021-11-18سياسي

مسئولان شهری آبسرد برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند


امام جمعه شهر آبسرد با اشاره به اینکه مردم زمانی با مسئولین همراه می شوند که به آنان اطمینان داشته باشند گفت: مسئولان شهری آبسرد برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند.

- ، حجت الاسلام سید احمد میر شریفی، بعد از ظهر پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار آبعلی با بیان اینکه مسئولیت به معنای پاسخگو بودن و مورد بازخواست بودن است و جز سختی چیز دیگری نیست اظهار داشت: مسئول باید گره از کار مردم باز کرده و مشکل آنها را رفع کند.

امام جمعه آبسرد با اشاره به سخن امیرالمومنین گفت: نباید تصور شود که این مسئولیت طعمه و فرصتی برای رفتن به سوی ترقی و پله قرار دادن برای اوج است بلکه مسئولیت امانتی است که بر گردن مسئول آویزان می باشد.

میرشریفی عنوان داشت: همدردی با مردم از دیگر ویژگی های یک مسئول است، مشکل و دغدغه مردم باید مشکل ما باشد و باید گره از مشکلات مردم باز کرده و آنها را در چاله ها و چالش های اداری نیاندازیم.

وی در ادامه بیان داشت: کسانی که می خواهند در یک شهر فعالیت و کار کنند باید اعتماد عمومی را جلب کنند و تا زمانی که مردم به مسئولان اعتماد نکنند با آنها همراه نخواهند شد.

امام جمعه آبسرد افزود: شهرداری مسئولیت ها و هزینه های فراوانی دارد اما منابع کم است و شهرداری درآمد پایدار ندارد، شهر باید دارای درآمد پایدار باشد در غیر این صورت شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان شهری آبسرد برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند

مسئولان شهری آبسرد برای جلب اعتماد مردم تلاش کنند