مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-18فرهنگي

بازدید وزیر ارشاد از مصلی و شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1401


چنانچه شرایط بهداشتی اجازه دهد، در اردیبهشت ماه سال آینده (1401) نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را برگزار می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین نشست خبری که همزمان با اللهیاری مدیر اداره کتاب، علی رمضانی مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران، علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاون فرهنگی حضور داشتند.

* احمدوند: بازدید از مصلای امام خمینی برای میزبانی نمایشگاه کتاب1401 یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر ارشاد در این برنامه با بیان اینکه  باید ویترین عرضه کتاب را توسعه دهیم به برگزاری نمایشگاه کتاب در اردیبهشت 1401 اشاره کرد و گفت: چنانچه شرایط بهداشتی اجازه دهد، در آن را مطرح نکرده ایم ما در تلاش هستیم در فصل بهار نمایشگاه را برگزار کنیم.

* چه خبر از کتابگردی؟ معاون وزیر ارشاد همچنین به دیدار با کتابفروشان که هرساله تحت عنوان کتابگردی همزمان با هفته کتاب برگزار می شود، گفت: در دیداری که به مناسبت هفته کتاب از کتابفروشیها صورت گرفت عمد مشکلات از قبیل بیمه، تامین اجتماعی، مالیات و .

بود، مطرح شد، اما امیدوارم با هماهنگی و تعامل با وزارت اقتصاد و شهرداری برای رونق کتابفروشی ها در تهران و سایر شهرها بتوانیم اقداماتی را انجام دهیم و با برنامه های موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر ارشاد از مصلی و شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1401

بازدید وزیر ارشاد از مصلی و شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب 1401