مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-18اقتصادي

اضافه شدن 2200 دستگاه به ناوگان ریلی کشور در 31 ماه گذشته


معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در دو سال و 7 ماه گذشته بالغ بر 2200 دستگاه ناوگان ریلی در پنج مجموعه سازنده ناوگان ریلی کشور تولید و به چرخه صنعت ریلی افزوده شده است.

- محمدمهدی ضیایی مهر عصر امروز 27 آبان ماه در آیین افتتاحیه خط تولید واگن های باری و رونمایی از واگن های نمونه تولید شده در واگن سازی زرند گفت: در مجموعه حمل و نقل، حمل و نقل ریلی مزیت هایی از جمله ایمنی، حمل و نقل انبوه، آلودگی کم و .

دارد.

وی بر لزوم توسعه حمل و نقل ریلی تاکید کرد و افزود: حمل و نقل ریلی جای توسعه زیادی دارد و منافع ملی این صنعت بسیار زیاد است.

معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: طبق بند (ب) ماده 57 قانون برنامه ششم توسعه، سهم حمل و نقل ریلی در بخش جابجایی مسافر 20 درصد و در جابجایی بار 30 درصد قرار داده شده است.

همچنین باید یک درصد فروش نفت و گاز به توسعه شبکه حمل و نقل ریلی اختصاص داده شود که هنوز این مهم به صورت کامل محقق نشده است.

وی با تبیین حمایت های صورت گرفته از صنعت حمل و نقل ریلی، در ادامه وضعیت این حوزه زیبنده جمهوری اسلامی ایران ندانست و بیان کرد: تلاش می کنیم آنچه انتظار رهبری و مردم از این صنعت است را به انجام رسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 2200 دستگاه به ناوگان ریلی کشور در 31 ماه گذشته

اضافه شدن 2200 دستگاه به ناوگان ریلی کشور در 31 ماه گذشته