مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:452021-11-18ورزشي

درخواست میزبانی از تیم های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش را داریم


مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا، گفت: تا زمان آماده شدن استادیوم وحدت آستارا به دنبال گرفتن مجوز میزبانی از تیم های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش هستیم.

- با اشاره به اینکه دیگر فکر نمی کنم که در استادیوم سردار جنگل رشت بازی کنیم، اظهار کرد: در ورزشگاه سردار جنگل رشت حق تیم ما را همیشه می خورند و می رویم برای درخواست میزبانی از تیم های فوتبال لیگ یک در ورزشگاه پوریای ولی تالش و امیدواریم با درخواست فوق موافقت شود.

وی با انتقاد از داوری دیدار تیم های فوتبال شهرداری آستارا و ملوان انزلی، افزود: برای داوری بازی متأسفم و ایشان داوری بسیار بدی را انجام دادند و دو پنالتی 100 درصد را به نفع شهرداری آستارا نگرفتند.

کارگر با تاکید بر اینکه عدم میزبانی در ورزشگاه خانگی خود منجر به باخت تیم ما می شود و ما بازی با ملوان را به مسئولان شهرمان باختیم، گفت: همانطور که در بازی با ملوان همه دیدند ما در ورزشگاه رشت میزبان بازی بودیم و همه هزینه های برگزاری بازی را پرداخت کردیم اما در واقع مهمان بودیم.

وی، اضافه کرد: از تیم شهرداری آستارا طبق قوانین فقط پنج نفر حق ورود به استادیوم را داشت و این در حالی بود که هواداران تیم ملوان انزلی به راحتی وارد ورزشگاه شدند و در چهار گوشه زمین مستقر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست میزبانی از تیم های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش را داریم

درخواست میزبانی از تیم های لیگ یک در ورزشگاه چوکای تالش را داریم