مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-18سياسي

اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند


معاون وزارت علوم با اشاره به فضای معنوی ناشی از حضور شهید «تحویلیان» در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، گفت: تقاضا دارم خانواده معظم شهید اجازه دهند این دُر گرانبها در رفسنجان بماند.

- رفسنجان - معاون وزارت علوم با اشاره به فضای معنوی ناشی از حضور شهید تحویلیان در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان، گفت: تقاضا دارم خانواده معظم شهید اجازه دهند این دُر گرانبها در رفسنجان بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین کلانتری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال از مادر شهید مهدی تحویلیان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر (عج) و مزار شهید تحویلیان اظهار داشت: در تاریخ اندیشه، گاهی عظمت یک موضوع چنان زیاد بوده و مقیاسی داشته که سخن گفتن در خصوص آن دشوار است و متفکران را در مقابل خود به سکوت واداشته است.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی شهید و شهادت است که سخن گفتن درباره آن سخت است و تنها اولیای الهی در این خصوص سخن گفتند.

شهدا قلب تاریخ و متصرفان در عالم هستند، شهید به تاریخ ما جهت و نور می دهد، به روزمرگی ما رنگ می پاشد و تاریخ سازی می کند.

کلانتری افزود: شهدا با مقامی که دارند قلب تپنده تاریخ بودند و به همین معناست که شهید شمع محفل بشریت است، شهید به روزمرّگی و روزمرگی ما رنگ می پاشد و تاریخ سازی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند

اجازه دهید شهید «تحویلیان» در رفسنجان بماند