مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-18سياسي

لزوم احیای حق آبه شهرستان طارم


امام جمعه آب بر با تاکید بر حاد بودن مشکل آب طارم گفت: احیای حق آبه طارم باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مهدی منصوری در جلسه شورای اداری شهرستان طارم به مطالبات مردم شهر طارم اشاره و اظهار کرد:  جاری شدن آب در رودخانه های قزل اوزان و نبود جاده های دسترسی از مشکلات این شهرستان است که اگر حل شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه آب بر با بیان اینکه 50 درصد از زیتون و 47 درصد سیر کشور در طارم تولید می شود، افزود: این شهرستان بیش از 65 نوع محصول کشاورزی تولید می کند، اما یک سردخانه ندارد.

وی با بیان اینکه کشاورزان این شهرستان اغلب گوجه فرنگی را بدون برداشت به دلیل پایین بودن قیمت و بالا بودن هزینه ها در زمین رها می کنند، افزود: این مشکلات به دلیل عدم رعایت حق ابه شهرستان طارم است.

امام جمعه آب بر با بیان اینکه 22 رودخانه طارم به رودخانه قزل اوزن وارد می شود،  ولی این شهرستان باید از شهرستان میانه آب خریداری می کند که از همین الان گفتند که سال آینده آب نمی دهیم، ادامه داد: تخصیص آب و یک چاه برای روز مبادا در این شهرستان می تواند به کاهش مشکلات کمک کند.

وی افزود: یادمان باشد بیش از یک میلیارد متر مکعب از آب رودخانه های شهرستان در سد منجیل سرازیر و جمع شود ولی کشاورزان طارم در تابستان با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیای حق آبه شهرستان طارم

لزوم احیای حق آبه شهرستان طارم