مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-18سياسي

اصلی ترین و مهم ترین مولفه سپاه قدرت معنویت آن است


معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأثیر معنویت در افزایش قدرت جمهوری اسلامی در منطقه گفت: اصلی ترین و مهم ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است که باید به آن توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار ابوالقاسم چمن ظهر امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان با بیان اینکه داشتن ایرانی قوی یکی از اهداف سپاه در کشور است، اظهار کرد: یکی از مولفه های مهم برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) داشتن ایران قوی در تمامی حوزه ها به ویژه معنویت است.

وی با اشاره به تأثیر معنویت در افزایش قدرت جمهوری اسلامی در منطقه گفت:  اصلی ترین و مهم ترین مولفه قدرت سپاه پاسداران معنویت این نهاد است زیرا در طول این 43 سال از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه با همین روحیه معنویت توانست تمام توطئه های بسیج در حل بسیاری از مشکلات در جامعه تصریح کرد:  بسیجی همواره باید در وسط میدان قرار گیرد تا از این طریق فضیلت های اصلی حفظ شود، لذا توجه به این امر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا انقلاب راه خود را به سمت قله های پیروزی ادامه می دهد.

کار خالصانه تنها راه برای رسیدن به موفقیت  است فرمانده سپاه استان گیلان  نیز در این مراسم با بیان اینکه گیلان مهد شهدای گرانقدر در عرصه های مختلف است، اظهار کرد: گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین و مهم ترین مولفه سپاه قدرت معنویت آن است

اصلی ترین و مهم ترین مولفه سپاه قدرت معنویت آن است