مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 11:552021-11-18بين الملل

موضوعاتی که وزیر خارجه لبنان با روسها در میان خواهد گذاشت، چیست؟


وزیر خارجه لبنان در آستانه سفر به روسیه به موضوعاتی اشاره کرد که رییس جمهوری و نخست وزیر این کشور از او خواسته اند با مقامات روس در میان بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، عبدالله بوحبیب ، وزیر امور خارجه لبنان، امروز در دیدار با نجیب میقاتی ، نخست وزیر لبنان، سفر خود به مسکو در شنبه هفته آینده را بررسی کرد.

او گفت که رییس جمهوری لبنان از وی خواسته که برای بررسی دریافت تصاویر ماهواره ای بندر بیروت در لحظه انفجار با مقامات روسیه مذاکره کند.

بوحبیب درباره اقدام مسکو برای ارسال فرستاده ای به بیروت برای کاهش تنش سیاسی در این کشور نیز گفت: نخست وزیر از من خواسته که این موضوع را با روس ها در میان بگذارم، اما نمی دانیم تا چه حد این کار ممکن است.

پیش از این میشل عون در دیدار با سفیر روسیه در بیروت خواستار دریافت تصاویر ماهواره ای از منطقه انفجار بندر بیروت شده بود.

در پی تیراندازی به سمت تظاهرات هواداران حزب الله لبنان و حزب امل در اعتراض به اقدامات بازپرس پرونده تحقیق درباره انفجار بندر بیروت، لبنان دچار بحران سیاسی شده و از آن زمان تاکنون هیئت دولت در این کشور تشکیل جلسه نداده است.

موضوع اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان، و تیره شدن روابط کشورهای عربی با لبنان نیز سبب بحث و جدل سیاسی گسترده در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعاتی که وزیر خارجه لبنان با روسها در میان خواهد گذاشت، چیست؟

موضوعاتی که وزیر خارجه لبنان با روسها در میان خواهد گذاشت، چیست؟