مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 11:502021-11-18اقتصادي

آمادگی حضور جدی شرکت های فناور و دانش بنیان در طرح های کلان ملی


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: شرکت های این شهرک سال گذشته فروش 3 هزار و 600 میلیارد تومان محصول و صادرات 37 میلیون دلار را تجربه کردند که عدد چشمگیری است، - اما با افق هایی که می توانیم به آن برسیم فاصله زیادی دارد.

جعفر قیصری در اختتامیه شانزدهمین جشواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی که ظهر امروز (پنجشنبه_27 آبان ماه) برگزار شد با اشاره به اینکه موضوع فن آفرینی و کارآفرینی زمانی در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان شروع شد که بسیاری باور نمی کردند در کشور بتوان چنین کارها و حرکت های اثرگذاری را انجام داد، اظهار کرد: امروز مسئولیت سنگینی داریم، چراکه در مقطعی در خدمت کارآفرینان و فن آفرینان هستیم که این نهال به بالندگی خوبی رسیده و می تواند در بخش های مهم کشور تاثیرگذار باشد و این تاثیر را به عینه می توانیم ببینیم.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما خطیرتر و پیچیده تر است، گفت: باید زمینه توسعه سریع فناوری ها را در کشور فراهم کنیم، به همین دلیل در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و در دو جشنواره پانزدهم و شانزدهم شیخ بهایی محور تجاری سازی و رفع چالش های اساسی کشور را به عنوان محورهای اصلی دنبال کرده ایم.

قیصری با اشاره به اینکه تعداد زیادی از نخبگان و جوانان کشور در این عرصه قدم گذاشته اند، گفت: بیش از دو هزار محصول فناورانه در این شهرک و تعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حضور جدی شرکت های فناور و دانش بنیان در طرح های کلان ملی

آمادگی حضور جدی شرکت های فناور و دانش بنیان در طرح های کلان ملی