مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-18ورزشي

تلاش برای رفع مشکلات پردیس سینمایی باغ کتاب


سرپرست اداره کل فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تلاش برای بازگشایی پردیس سینمایی باغ کتاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پویش قرار خدمت این بار در منطقه 3 برگزار شد و محمد حسن جعفرزاده گفت: رویکرد فرهنگی شهرداری این است که تمام مناطق تهران، مبتنی بر ظرفیت های محلی، یک هویت را به خود اختصاص دهند.

وی با تاکید بر اینکه با شکل گیری هویت، جریان سازی براساس رقابتی بین نهادهای ذی ربط شکل می گیرد، ادامه داد: بی شک با هویت بخشی مبتنی بر ظرفیت محلات زمینه پیشرفت مناطق از منظر هویت فرهنگی و اجتماعی فراهم می شود.

جعفرزاده با اشاره به اینکه هویت شاخص منطقه 14 دارالمومنین بودن این منطقه و هویت منطقه 16 نیز دیار نشاط و سلامت است، بیان کرد: بی شک از دلایل انتخاب این هویت های شاخص، بالا بودن ظرفیت های این مناطق از ابعاد مختلف است به طور مثال منطقه 16 به دلیل بالا بودن ظرفیت های ورزشی و سرانه ی امکانات ورزشی و وجود پیشکسوتان و قهرمانان به نام، منطقه ای ورزشی در تهران شناخته می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی منطقه 3 تهران گفت: این منطقه از ظرفیت بسیار خوبی در حوزه فرهنگی و بین الملل برخوردار است، به طوریکه با هویت شاخص فرهنگ ملل شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع مشکلات پردیس سینمایی باغ کتاب

تلاش برای رفع مشکلات پردیس سینمایی باغ کتاب